mandag den 28. februar 2011

Mødre altså...

Nu, hvor man skal til Thailand snart, så spørg ens mor jo lige, om jeg ikke kan købe en karton cigaretter med hjem til hende - de er jo så billige der. Øhm nej... siger jeg bare! Så kan jeg lige så godt give hende en kniv - det går i det midste hurtigere. (Det blev hun sur over, jeg sagde)! Men altså helt ærligt, hun har da kendt mig i snart 19 år, og i ingen af dem, har jeg accepteret, hun har røget. Så hun havde vel ikke forventet jeg sagde ja?.. Alligevel blev hun højst fornærmet. Det kan godt være, det var en meget aggressiv måde at sige det på, men i sådan et tilfælde, bliver jeg meget direkte og ligefrem. (hvilket hun også burde vide).. Sådan er livet lillemor. Jeg har ikke lyst til at hjælpe hende med hendes afhængihed. Den hænger hun sku på helt selv!

Og nu hvor jeg er igang med at være forarget over hendes rygevaner, så gør det det ikke bedre, at vi begge er syge og går og hoster og hoster og hoster, fordi vi ikke kan få vejret i lungerne. Hun sidder alligevel og ryger ?! "¤#%#  foran mig!!!! Hmpf, siger jeg bare. Det er jo direkte ufornuftigt og dumt - godt man ikek har sådan en afhængighed :D

Og det var så lige et lille brokke-indlæg, som vi alle elsker.

Peace, love and understanding <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar