onsdag den 16. marts 2011

KONCERT

Var til MY CHEMICAL ROMANCE koncert i går og det var virkelig dejligt at se dem igen. Første gang jeg så dem var i 2008, så det er tre år siden allerede. Det band er nok grunden til at jeg kom igennem alderen 15-16 år. Hørte stort set ikke andet :D Det var gode tider. Kan bare huske de mange eftermiddage på værelset, hvor jeg bare har hoppet rundt og danset og sunget til deres musik.. så mærkelig havde man lov til at være :P
Desværre var koncerten i KB Hallen, som bare har den værste akkustik ever :S Plus lyden var overstyrret, så man kunne ikke hører hverken guitaren eller vokalen særlig godt :( *Bummer* DÈT er derfor jeg vil være lydtekniker.. Så jeg kan være med til at give alle koncert-gængere en ordentlig oplevelse, hvor lyden bare fab'! Ikke det der andet pis.. OG!! Jeg blev spurgt om ID! OMG. Bare fordi jeg kluder lidt, når jeg skal bede om fadøl. TSK. Og fordi jeg havde haft 19-års dagen før-.-
Nårh men.. Havdesom sagt fødselsdag  i mandags (2 dage siden) og det var bare super hyggeligt. Jeg hører til den gruppe mennesker, der elsker at have fødselsdag. Mest fordi man får kage <3

Senere i dag kommer min broder forbi med min fødselsdagsgave. *Jeg har efterhånden i løbet af mine 19 leveår vendet mig til at der altid er problemer med gaven fra min bror. Enten er den ikke pakket ind eller indpakket i en plastpose. Ellers havde de det ikke, da han ville købe det, ellers er det bare ikke kommet frem med posten endnu.. MEN jeg får den i dag .. og jeg ved allerede hvad det er. Et  cover til min iPod :D Yay.
Endnu senere i aften skal jeg til Step og Styrke med Nina :) Det bliver dejligt. Specielt når man så har fri hele dagen i morgen :D

Vi sås :*

Ingen kommentarer:

Send en kommentar