fredag den 11. marts 2011

Weekend once again :D

Ja, så blev det sku weekend igen - er det ikke skønt?! Fredag har so far været rigtig hyggelig, specielt med "Tangled" i engelsk med det dejlige Disney-tema. :D SÅ fedt bare at siddre og se Disney film næsten hele tiden :) I could get use to it.
I går fik jeg min første fødselsdagsgave af sviger-forældrene, som passer perfekt med mig! En kage-kogebog og et gavekort til kage-kursus :D Fab'! Kogebogen er taget i brug og har lavet banan kage med kokos i dag. Den er færdig... NU! Nårh, det var den så ikke alligevel :(
Kagen er til i morgen, hvor jeg skal holde fødselsdag med familien :D Det bliver vildt hyggeligt. Ved ikke hvad der er med familie fødselsdage.. Der er bare sån en hyggelig stemning. Ellers er det bare gaverne!! Hehe :P Burde også tage til Zumba i morgen, hvis jeg kan nå det inden alt det der fødselsdags tamtam.
På søndag står den så på opgaver. Indtil videre lyder på deadline på musikaflevering og biologi opgave.. Blaaah. Som om jeg ikke har bedre ting at tage mig til man ..

Love one another. //Rawhawk

Ingen kommentarer:

Send en kommentar