lørdag den 5. marts 2011

LØRDAG

Så blev det sku lørdag igen! :D Fantastisk!!!!
Dre var Fredagscafé i går og det var virkelig fedt med freestyle battle halløj :) Der var nogle overraskende talenter.
I dag har jeg sku fået farvet hår og blevet klippet af min egen mutti, der var i godt humør. (thank god!)
Så kommer der lige nogle FØR og EFTER billeder.
 FØR  ^
 EFTER
EFTER.

Det er godt nok mest farven, der har ændret sig, men det er dejligt alligevel. Men ærgeligt nok, får jeg ikke engang lov til at vise det i aften, hvor jeg skal til Fastelavnsfest - udklædt som Dolly Parton! Det skal nok blive sjovt.. "Joline, Joline, Joline, Joline!! :D 

Ps. Adeles nye album "21" er værd at lytte til! Smukt nummer man :x

Have a good weekend:)

4 kommentarer:

  1. Ah, det er en flot farve! Jeg vil OGSÅ klippes! Tror jeg... :b

    SvarSlet
  2. Hahah :P Hvordan vil du så klippes?

    SvarSlet
  3. Det er en superflot farve til dig, synes jeg :D Den er sgu også sneaky..!
    Yat for Dolly Parton! ^^

    SvarSlet
  4. Wouw. Sneaky Fox :P
    Men blev ikke engang Dolly. Blev pirat i stedet.

    SvarSlet