torsdag den 28. juli 2011

Long time no see!

Ja, så gik der lige et halvt århundrede før jeg fik skrevet blog igen! But here it is :)

"Long time no see" kalder jeg dette indlæg, både fordi det er lang tid siden jeg har skrevet!!!! men også fordi jeg lige har været på ø-lejr, som man jo desværre kun er én gang om året i én uge :(
Det var mega fedt som altid, fik hygget en helt masse, som man jo SKAL på ø-lejr, især da min ø-lejr hedder: "Hygge, Håndværk og Humle". I år fik jeg dækket alle tre punkter. Fik lavet en banket ring i bronze og et "flettet" armbånd af grønne kaffeposer - og det var så det håndværk. Hyggen kom af sig selv og det gjorde humlen også! .....sammen med tømmermændene :( Det er altid dejligt at leve lidt laid back i tæt kontakt med naturen og fællesskabet og JA! Det er sku ret hippie agtigt, men så lægger man alt andet stress og jag væk i en hel uge.

Desværre er der én bivirkning ved ø-lejr. Når man nu har al den tid til at slappe af, får man også tænkt en masse og revurderet ens liv og ved slutningen af en uge, har man gjort sig så mange tanker og fået så mange følelser om hvad man skal og vil i livet. Man får lov til at mærke efter i ens dybeste følelser og det er ikke altid så rart, når de følelser ikke passer med hvad ens tanker er!! Så tjah, et splittet sind er altså en side-effect for ø-lejr.
´Dog vil jeg sige, at tankerne og følelserne kommer lidt i perspektiv, når man kommer hjem til den virkelige verden, men de upassende tanker og følelser har dog været til stede i ens mørkeste afkrog af sindet og ligger der og ulmer til næste års ø-lejr, hvor det hele kan starte forfra.

Man er sku så bange for at gøre noget forkert med ens liv og træffe de forkerte beslutninger, når nu man kun har ét liv at bruge af. For mig er det specielt collateral damage, der bekymrer, i form af de mennesker, som involveres og berøres af ens beslutninger og måske endda såres... Puhaa....

Nu til noget helt andet. Jeg har fået et job som piccoline på Ecolab (en firma, der producere og sælger rengørings artikler og kemikaler). Min moster arbejder der og det gør min kusine, for et stykke tid, også - indtil jeg kommer og overtager hendes job. Planen med det er, at tjene en hulens masse penge inden for det næste halve-hele år og så komme på HØJSKOLE!! Wuuuhuuu! :D Det bliver så fedt manner, men det kommer til at kræve en masse hårdt arbejde og måske, desværre, bliver jeg nødt til at blive boende hjemme i al den tid, men mindre jeg liiiige finder en lejlighed, der udlejes i et år til den pris jeg kan betale .. Vi krydser fingere.

Så tror jeg vidst også jeg har lukket nok lort ud i denne omgang.
Håber at alle nyder deres liv og deres beslutninger... Bvaah..
Peace out peeps!! :D
ps. ville gerne ha' sat et billede ind af de ting jeg har lavet på lejren, men skal simpelthen tisse for meget!

1 kommentar:

  1. Hahahaha! Jeg elsker din måde at slutte indlægget af på!

    Tillykke med jobbet! Håber også snart, at jeg finder noget!

    Og ja, man er fandme bange for at træffe forkerte beslutninger i livet. Det er noget pis. Men man må jo bare prøve at stole på ens mavefornemmelse... :)

    SvarSlet