onsdag den 22. august 2012

Ny tlf!

Har lige købt en ny telefon! Det var bare tiltrængt, for min gamle (en HTC explore) var bare den værste omgang lort med lort på, man kan opdrive i miles omkreds. Den var jeg mildest talt ikke særlig begejstret for. Hukommelsen fuckede altid up og lukkede mine programmer, pga pladsmangel. Det er i sig selv åndsvagt, når jeg har et SD-kort i med 15 Gb.. :o Touch funktionen fungerede sjældent og hvis mine fingre var lidt for varme eller fugtige, kunne den slet ikke reagere.. Amen altså noget bras..

NU har jeg så købt en Nokia Lumia 610 som i følge min kære broder, skulle være noget ordenligt noget i den billige ende. Det er jo ikke fordi jeg forventer en supercomputer men bare noget, der fungere flydende og har et godt flow og hvis telefonen kan undgår at få mit pis i kog 3 gange om dagen, er det perfekt.'!

Problemet: Jeg står med en telefon, der skal bruge et Micro-sim kort, som jeg jo selvfølgelig ikke har. Så det skal lige ankomme, før jeg kan tage den fantstiske tlf i brug. Har fået af vide, man kan klippe i det gamle simkort, men det turde jeg sku ikke.. Hvad nu hvis det ikke fungerede? så står jeg med to telefoner og intet simkort.!! Så vælger at vente til mit nye simkort kommer. Alt godt kommer til den, der venter, ik??

Love life ! it's an order! <3

Ingen kommentarer:

Send en kommentar