onsdag den 22. august 2012

Broken love <'3

Ja, en trist nyhed er, at jeg er gået fra min kæreste/forlovede gennem tre år.
Det var 100% min beslutning, men det gør sku stadig ondt og jeg har et kæmpe savn til ham og det hele.

Grunden til jeg valgte at slutte det, er fordi, jeg slet ikke føler mig klar til det forhold, vi var på vej ud i. Jeg har i noget tid kunne mærke på mig selv, jeg har brug for at være mig selv og selv tage beslutninger til hvad jeg vil, når jeg vil... "Birdy needs to fly", som nogle siger.. Men det er skam mega hårdt at gå fra et så godt forhold, bare fordi jeg f'øler mig splittet i livet. Med alt det jeg har kørende for tiden med arbejde, matematik og snart højskole, kan jeg ikke få plads i mit hovede og hjerte til også at skulle have en kæreste..

Det er nok den sværeste beslutning jeg nogensinde har taget og føler jeg har skåret min højre arm af til tider! Men jeg må også lære at stå på egne ben og vide, hvad jeg selv vil her i livet, med mit liv, før jeg kan dele det 100 % med en anden. Men har mistet min bedste ven i det hele, selvom vi prøver at holde os venner, kan jeg mærke, det er meget svært. Han vil jo gerne mere og kan da også mærke, jeg savner ham utroligt meget, når vi endelig ses.

Men føler samtidig også, jeg har taget en beslutning, der på sigt vil gavne mig og gøre mig selv sikker i mine valg og give mig en selvsikkerhed til livets mange valg.. og ja,.. Hvis det virkelig skal være os resten af livet, så skal vi nok finde sammen en dag. Men det er ikke min plan, som tingene ser ud nu. Har taget en beslutning og den har jeg tænkt mig at holde mig til! (Var der nogen, der sagde stædig??)

Når nu vi snakker om ting, der gik i vaske...
Roller Derby passede ikke så godt (OVERHOVEDET IKKE) med mine arbejdstider, så det måtte jeg desværre også opgive. Får dog stadig rullet en del på skøjterne, men det er jo slet ikke nok! En anden gang, hvor jeg har mere overskud i min hverdag, er det helt sikkert en sport jeg vil genoptage.

Allways stay true to yourself - eventhough it doesn't seem right at the moment

Ingen kommentarer:

Send en kommentar