onsdag den 22. august 2012

Så vi på den igen!

Jaa, så blev det lige tid til et nyt blog indlæg, men deler det nok lidt op.. Har en del at fortæller. :o
Elsker simpelthen bare den der "sladder-stemning" der opstår når nogle har noget nyt at fortælle. Det er sku fedt.

Når, starter med at fortælle lidt succes historier herfra!
1. Jeg er blevet forfremmet til Stedfortræder chef i Deichmann, hvilket vil sige, jeg må tage stilling til det daglige i butikken, når min chef ikke er der, hvilket så også betyder, jeg skal have styr på det hele INKLUSIV alt papir nusseriet :/ Men jeg får 3000 mere i løn om måneden og i det store hele, laver jeg det samme, som jeg gjorde før :D Det er jo bestemt også noget der pynter på CV'et!

2. Når vi nu snakker om fremtiden, så skal jeg på højskole til januar! Det er en musik og teaterhøjskole, der ligger nede i Sønderjylland ved Tønder. Ved ikke om jeg kommer til at lære sproget...? :o
Men det glæder jeg mig sindsygt til og det bliver en vild oplevelse, har jeg besluttet mig for. Jeg kommer til at studere lydteknik, som har med alle ledningerne at gøre. Haha ej.. Det er det tekniske og elektroniske bag musikken - både live og i studie. Noget jeg synes er vildt spændende, men egentlig ikke ved det helt store om... ENDNU! :D

3. Jeg skal nu til at læse Matematik på B-niveau som fjernundervisning, hvilket vil sige, at alt undervisning foregår online og jeg kan side herhjemme og studere. Så skal jeg aflevere opgaver og en enkelt gang i mellem møde op på skolen. Men det er jo genialt, når jeg arbejder så meget som jeg gør. Håber bare jeg har overskuddet til at gøre det ordentligt. Vil jo gerne have en god karakter i sidste ende, specielt til eksamen, som btw er d. 17. december ;OOOOO
Grunden til jeg vil læse matematik på b-niveau (når jeg nu engang HADER faget) er at jeg STÆRKT overvejer at læse psykologi på universitetet næste år. Og måske endda i Århus, hvor gennemsnittet også er lidt lavere end i Kbh. Så det bliver et vildt spændende år!


Det var lidt nyt siden sidst og glæder mig vildt til at se, hvor jeg er 365 dage fra nu af :D

Ingen kommentarer:

Send en kommentar